اولین

اولین بودن مهم نیست, بهترین بودن مهم هست.

اولین

اولین بودن مهم نیست, بهترین بودن مهم هست.

لزوم تناسب جور مودم با فضای محفظه 

هم اکنون که رویه کارکرد گونه های مودم را می‌دانیم , ذکر این نکته اضطراری است که درصورتی که مودم با فضای محیط متناسب نباشد دسترسی یوزرها به وب با مشکل جدی مواجه می شود . برای عبور از این نقص‌ نیاز به روش های تقویت مودم دارید . 

 

برای مودم جای مطلوب پیدا نمائید 

تمامی نقاط خانه برای مودم شما مطلوب نیستند . برای مثال بایستی مودم را از وسایل فلزی و همچنین دستگاه های الکترونیکی بدور فرمایید . محل ایده آل برای مودم به دور از سیم های وسایل الکترونیکی است . 


اپلیکیشن مودم تان را آپدیت نگه دارید 

در حالتی‌که اهل تعقیب کردن خبر ها دنیای فناوری باشید می‌دانید که هجوم ها سایبری روز آپ دیت در هم اکنون ارتقاء میباشند . این تهاجم ها هر ساله میلیاردها دلار به یوزرها وب خسارت می‌زنند . اکثری از این تهاجم ها در صورت آپدیت بودن اپلیکیشن مودم ها ممکن نخواهند بود . 

 

آنتن قادر تری تنظیم فرمائید 

بیشتر مودم های وای فای آنتن های کوچک و ضعیفی دارا‌هستند . مودم های توانا خیس مدام میزان بزرگتری دارا هستند . در‌صورتی‌که میزان آنتن مودم برای شما اهمیت ندارد بایستی بدانید آنتن های بزرگ تر و توانمند خیس به صورت دیده گیری کیفیت وب شمارا خوب تر می نمایند . 

 

امروزه به کارگیری فارغ از اذن از شبکه های خانگی یک دزدی متداول است . به کار بستن از یک راز کار کشته و غیرقابل شکافت اولی گام در راه و روش ارتقاء کیفیت وب شما خواهد بود . در صورتیکه مودم شما به وسیله یک راز نگهداری نشود , همسایه شما احتمال دارد چه بسا سوای این‌که خودش بداند به مودم شما متصل شود و از سرویس شما به کارگیری نماید . 

 

دستگاه های تقویت کننده با اسم های متفاوتی در بازار وجود دارا هستند البته تمامی آنان یک کار را انجام می‌دهند : تقویت سیگنال . این تقویت کننده ها که نصب و فعال‌سازی آن‌ها دوچندان معمولی است تاثیری متعددی روی کیفیت اتصال شما به وب خواهند داشت . 

 

بعضا از اپلیکیشن ها و نرم افزار ها حجم متعددی از پهنای باند شما‌را اشغال می نمایند . در حالتی‌که از یک شبکه نصفه همگانی استعمال می‌کنید , این هیولای اینترنتی احتمالا یکی‌از همیاران شما باشد که پنهای باند را تصاحب نموده است . قبلی از نصب هرگونه اپلیکیشن یا این که نرم افزار از میزان پهنای باندی که به کار گیری می نماید , آگاه گردید . 

 

تکنولوژی های تازه شبکه های بی سیم سرعت دوچندان بالاتری در اختیار شما قرار می دهند . برای به کارگیری از این تکنولوژی ها نیاز دارید طاقت فرسا افزار و اپلیکیشن مورد به کارگیری خویش را هم زمان آپ تو دیت فرمائید . 

 

این فرکانس در فواصل کوتاه سرعت انتقال داده دوچندان بالاتری داراست و نسبت به فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی معمول کارایی بهتری داراست . در حالتی که مودمی دارید که از این فرکانس پشتیبانی می نماید از آن استعمال نمایید . 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.