اولین

اولین بودن مهم نیست, بهترین بودن مهم هست.

اولین

اولین بودن مهم نیست, بهترین بودن مهم هست.

آیا ساعت دیجیتال همان ساعت هوشمند است؟

ساعت دیجیتال یک ساعت هوشمند نیست. ساعت دیجیتالی هر ساعت مچی است که زمان استفاده از اعداد روی صفحه را نشان می دهد (برخلاف ساعت ، دقیقه و دست دوم) ، در حالی که ساعت هوشمند رایانه ای است که روی مچ شما پوشیده می شود و زمان را نیز به شما می گوید.

بنابراین ، در حالی که ساعت های هوشمند شباهت هایی به ساعت های دیجیتال دارند (به عنوان مثال صفحه های LCD با نمایشگرهایی که اغلب قابل مقایسه هستند) ، فناوری موجود در ساعت هوشمند به تلفن های همراه مدرن نسبت به ساعت های مچی سنتی نزدیکتر است.

ساعت های دیجیتال و ساعت های هوشمند دو نوع حیوان کاملا متفاوت با نقاط قوت و ضعف هستند.

بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن نوع ساعت ، بیایید نگاهی به مزایا و معایب هر دو بیندازیم.
آیا ساعت هوشمند می تواند بدون تلفن کار کند؟

از آنجایی که ارتباط با تلفن هوشمند یکی از اصلی ترین عملکردهای ساعت هوشمند است ، در صورت عدم وجود تلفن هوشمند ، ساعت هوشمند عملکردی جز عملکرد زمان ندارد و هیچ کاری نخواهد داشت.


کدام ساعتهای هوشمند برای خرید مناسب هستند؟

در بین اسمارت واچ ها ، ساعتهای هوشمند شیائومی و اسمارت واچ سامسونگ هم گزینه بسیار خوبی هستند ، سایت کوک باش در مورد بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه ، ساعت هوشمند برند سامسونگ و انواع ساعت دیجیتال مانند: جی شاک ، کاسیو ، ادیفایس و … مطالبی دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید.
ساعت دیجیتال در مقابل ساعت هوشمند

در حالی که از لحاظ ظاهری ساعتهای دیجیتال و ساعتهای هوشمند بسیار شبیه به هم هستند ، اما در داخل آنها فناوری های بسیار متفاوتی دارند و در نتیجه اهداف بسیار متفاوتی دارند.

ساعت های دیجیتال طی سالیان متمادی تبدیل به ساعت های بسیار ناهموار ، قابل اعتماد و “تنظیم و فراموش” شده اند.

هدف آنها انجام وظیفه صرف وقت و دقیق با کمترین سر و صدا و برخی ویژگیهای اضافی مفید است که غالباً به اطراف پرتاب می شوند.

این ویژگی ها می تواند شامل کرونومتر ، تایمر ، دزدگیر ، ارتفاع سنج ، دماسنج ، دماسنج ، قطب نما ، گام شمار ، شاخص های جزر و مد ، ثبت عمق ، کمک شکار و ماهیگیری ، فاز ماه و … باشد.

از طرف دیگر ، ساعت های هوشمند رایانه های پوشیدنی هستند که با تأکید بر اتصال ، در درجه اول با تلفن هوشمند کاربر استفاده می شوند.

در حالی که ساعت هوشمند عملکرد حفظ وقت را به خوبی انجام می دهد ، اما هدف اصلی آن اتصال با تلفن هوشمند کاربر برای دریافت پیام و اعلان ها ، پیوند به برنامه های مختلف و ارسال اطلاعات به تلفن هوشمند است.

از آنجا که ساعت های هوشمند رایانه های کوچکی هستند ، بدیهی است که می توانند توسط بسیاری از برنامه ها برای ارائه انواع ویژگی ها برنامه ریزی شوند.

این ویژگی ها می تواند شامل تمام ویژگی های موجود در ساعت های دیجیتال و موارد دیگر باشد.

با داشتن یک دستگاه قابل برنامه ریزی مانند ساعت هوشمند ، آسمان در مورد ویژگی ها محدود می شود.

 

اگر شما از لحاظ بودجه محذوذ هستید و دقیقا بیش از 1 میلیون نمی توانید هزینه کنید می توانید یک لیست خوب را در اینترنت بررسی کنید. برای اینکار فقط کافی هست سرچ کنید ساعت مچی مردانه تا یک میلیون تومان ، تا یک لیست خوب را مشاهده کنید.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.