اولین

اولین بودن مهم نیست, بهترین بودن مهم هست.

اولین

اولین بودن مهم نیست, بهترین بودن مهم هست.

1. تیفانی و شرکت و پاتک فیلیپ TWENTY ~ 4®

الماس بهترین دوست ساعت زنانه است. و اگر این ترکیب های عالی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم ، Patek Philippe و Tiffany & Co کاملاً یک زوج قدرت را تشکیل می دهند. در میان مدل های این همکاری ، شما یک نسخه درخشان از Patek Philippe TWENTY ~ 4® سنتی را پیدا خواهید کرد که دارای مارکرهای ساعت الماس درخشان گرد با وزن کلی 45/1 CT است. ساعتهای بیشتر Tiffany & Co و Patek Philippe را اینجا ببینید.

2. Rolex Oyster Perpetual Datejust 31

طلای رز یکی از داغترین رنگها است و روند برای ماندگاری اینجاست. اگر ساعت شما طلای زرد یا فولاد ضد زنگ است و به دنبال یک نسخه مدرن هستید ، ساعت گل رز طلای راه حل است. سری Rolex Oyster Perpetual Datejust 31 انواع مختلفی از ترکیبات از جمله طلای Everose ، طلای صورتی 18K منحصر به فرد را که به طور انحصاری توسط Rolex در سال 2005 ایجاد شده است ، ارائه می دهد.

اگر در ایران قصد دارید در مورد بهترین ساعتهای زنانه مچی و لوکس اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنم که به سایت کوک باش سر بزنید و یک لیست خود در این مورد را مشاهده کنید.

3. بولگاری سرپنتی اینکانتاتی

مار احتمالاً یکی از مشهورترین نمادهای بولگاری است که در گردنبندها ، دستبندها و ساعت های مچی وجود دارد. در دهه 1940 ، مارک جواهرات ایتالیایی حیوان اسطوره ای باستان را - که نشان دهنده قدرت ، خرد و تولد دوباره است - گرفت و آن را به یک نماد جهانی از جواهرات خوب تبدیل کرد. اخیراً ، وقتی مارک سری جدیدی از ساعتهای زنانه را در Baselworld 2016 راه اندازی کرد ، Serpenti برگشت. Serpenti Incantati از طراحی هندسی فریبنده ای برخوردار است و در موارد طلای سفید یا صورتی 30 میلی متری ارائه می شود. در اینجا بیشتر بیاموزید.

4. A. Lange & Sohne Saxonia Thin

اگر تصمیم گرفته اید که به روند مینیمالیسم بپیوندید ، وقت آن است که قانون کمتری را نیز در ساعت مچی خود اعمال کنید. بدنه ترین ساعت ساخته شده توسط A.Lange & Sohne ، کیف Saxonia Thin’s 5.9 میلی متر ارتفاع و قطر 40.0 میلی متر دارد. این طرح ظریف را اینجا با طلای سفید یا صورتی 18K پیدا کنید.

5. دیده بان دستبند Van Cleef and Arpels Vintage Alhambra

برای دوستداران جواهرات ، Van Cleef and Arpels خیره کننده ترین طرح های ساعت مچی نگین دار را دارد. ساعت دستبند Vintage Alhambra به اندازه یک قطعه Van Cleef و Arpels ظریف و پیچیده است. این طرح دارای یک کیف طلای سفید 26 میلی متر در 26 میلی متر ، صفحه مروارید سفید و حرکت کوارتز است. کل سریال الحمرا را اینجا ببینید.

6. Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Lady Ultra Thin Duetto Duo

نسخه Reverso 85th Anniversary Edition که از اوایل دهه 1930 به عنوان یک ساعت ورزشی برگشت پذیر به بازار عرضه شد ، مورد علاقه یکی از کالکتورهای ساعت را به شما معرفی می کند. کیس برگشت پذیر در ابتدا برای محافظت از صفحه شماره گیری در هنگام مسابقات پولو طراحی شده بود ، اما حتی اگر قصد ورزش با آن را ندارید ، پوشیدن نماد طراحی ساعت مچی دلیل کافی برای رفتن به Jaeger-LeCoultre Reverso است.

7. کرونوگراف دریایی Audemars Piguet Royal Oak

طرح "Lady Tapisserie" Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph گزینه مناسبی برای زنانی است که به دنبال یک ساعت ورزشی لوکس جسورانه هستند. 32 الماس تراش خورده درخشان ، با وزن کلی 1.02 CT ، جوهر و ماده ظریف تری به این ساعت می دهند تا کرونوگراف سنتی Royal Oak Offshore. کیس 37 میلیمتری از استیل ضدزنگ ساخته شده و تا 50 متر در برابر آب مقاوم است.

8. Hublot Big Bang Broderie

هنر ، مد و نوآوری در دو سری محدود جدید توسط هابلوت همگرا می شوند: جمجمه قندی Bang Broderie Sugar Skull 41mm و Big Bang Broderie 41 mm ، که اوایل سال جاری در نمایشگاه ژنو 2016 ارائه شد. زنانه و بوهمی ، این مجموعه ها آنقدر بی نظیر هستند که در سه نوبت از هر قطعه 200 قطعه ارائه می شوند!

9. امگا Seamaster Aqua Terra 150 M

رنگ سفید یک الزام تابستانی است و ساعت های سفید لهجه ای تازه و پیچیده به تابستان می بخشند. Omega Seamaster Aqua Terra 150 Omega Master Co-Axial Ladies ’38.5 mm یکی از موارد مورد علاقه ما است. صفحه سفید مروارید و الماس و بند تسمه ای چرمی سفید آن مکمل مناسبی برای ظاهری خیره کننده در تابستان است.

10. کارتیه کرش

ساعت Crash ساعت دیگری است که باعث بازگشت آن شده است. ساعت مچی که در ابتدا در اواخر دهه 1960 توسط کارتیه طراحی شد ، یک کالای واقعی قابل جمع آوری است. شکل آزاد روحیه آن بازتاب دهنده زمان عصیان است و خود بیانیه ای هنری است. از ویژگی های آن یک حرکت مکانیکی با سیم پیچ دستی است ، و قاب طلای سفید با 149 الماس با برش درخشان با وزن کلی 2.15 CT تنظیم شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.